Regulamin
§1 Definicje
- Usługodawca - K&K s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Iłłakowiczówny 12, kod 70-787, NIP 9552335890, REGON 321240193 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju.
- Gość - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych będąca stroną umowy o świadczenie usługi hotelarskiej, zawartej z Usługodawcą zobowiązana do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Serwis – strona internetowa LC pokoje & apartamenty prowadzona przez Usługodawcę, dostępna pod adresem lc-apartments.com.pl
- Umowa – umowa najmu krótkoterminowego, zawarta pomiędzy Gościem a Usługodawcą, z chwilą otrzymania przez Gościa potwierdzenia Rezerwacji na warunkach określonych w Regulaminie, dla której nie ma zastosowania ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2001 Nr 71 poz. 733), w rozumieniu art. 38 p. 12 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Usługi dodatkowe – usługi dostępne za dodatkową opłatą, świadczone w danym Obiekcie zgodnie z Regulaminem.
- Obiekty – lokale przeznaczone do wynajmu krótkoterminowego, zgłoszone do ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi, pozostające w posiadaniu Usługodawcy, prowadzone pod marką LC pokoje & apartamenty.
- Recepcja – wydzielone miejsce w Obiekcie, które pełni rolę biura obsługi klienta.
- Cennik – aktualnie obowiązujący cennik usług, dostępny w Serwisie. Podane ceny są cenami brutto. W cenie noclegu nie uwzględniono obowiązujących lokalnie opłat turystycznych / miejscowych. Każdorazowo, na podsumowaniu formularza rezerwacji widnieje informacja o obowiązującej opłacie turystycznej / klimatycznej, którą należy opłacić osobno w Recepcji przed zameldowaniem.
- System rezerwacji – formularz dostępny w ramach Serwisu, umożliwiający dokonanie rezerwacji wybranej ilości Miejsc Noclegowych w wybranych Obiektach Usługodawcy.
- Miejsce noclegowe – miejsce do spania dla jednej osoby, dostępne w Obiektach Usługodawcy.
- Inspektor Danych Osobowych – osoba wyznaczona przez Usługodawcę do sprawowania kontroli nad danymi osobowymi Gości.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§2 Postanowienia ogólne
- Regulamin został opracowany przez Usługodawcę, w oparciu o przepisy ustaw: o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2020 poz. 344), o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2001 Nr 71 poz. 733), oraz o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 884). Regulamin określa zasady funkcjonowania Obiektów Usługodawcy, zasady dokonywania rezerwacji Miejsc noclegowych oraz zasady świadczenia usług poprzez Serwis.
- Zwroty pisane wielka literą zostały określone w p. 1 Definicje.
- Regulamin dostępny jest w Serwisie w formie umożliwiającej jego wydrukowanie, oraz w Recepcji każdego Obiektu.
- Gość przed podpisaniem Umowy powinien zapoznać się z postanowieniami tego regulaminu i je zaakceptować. Realizacja Umowy odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie.
§3 Rodzaj i zakres świadczonych usług
- Usługodawca świadczy na rzecz Gości usługi najmu krótkoterminowego Miejsc noclegowych na czas określony, w posiadanych Obiektach.
- Usługi dodatkowe świadczone przez usługodawcę to:
- wymiana ręczników i pościeli na życzenie Gościa,
- wypożyczenie sprzętu sportowego,
- korzystanie z placów zabaw,
- korzystanie z miejsc przeznaczonych do organizacji grilla.
- Możliwość skorzystania z Usług dodatkowych występuje jedynie w przypadku możliwości ich realizacji w danym Obiekcie.
§4 Warunki świadczenia usług
- Poniższe zapisy dotyczą warunków koniecznych do spełnienia w przypadku dokonywania rezerwacji poprzez Serwis.
- W celu prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Serwisu stacja użytkowa (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) Gościa, powinna spełniać poniższe minimalne wymagania:
- procesor 1.0 GHz,
- 512 MB pamięci operacyjnej RAM,
- zintegrowana karta graficzna,
- dostęp do Internetu.
- Klient powinien posiadać aktywna elektroniczna skrzynkę pocztową.
- Wynajmujący nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
- Zabrania się dostarczania przez Gości treści o charakterze bezprawnym w ramach korzystania z Serwisu.
- Wynajmujący zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych Systemu teleinformatycznego, mogących powodować utrudnienia, lub uniemożliwienie Klientom korzystania z usług.
- W przypadkach szczególnych, kiedy zagrożone jest bezpieczeństwo lub stabilność Systemu teleinformatycznego, Wynajmujący ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia Klientów i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Serwisu.
§5 Rezerwacje
- Usługodawca umożliwia Gościom następujące sposoby dokonanie rezerwacji Miejsca noclegowego:
- drogą telefoniczną, wykorzystując numer telefonu publikowany w Serwisie,
- drogą poczty elektronicznej, wykorzystując adres poczty Usługodawcy dostępny w Serwisie,
- poprzez System rezerwacji udostępniony w Serwisie,
- bezpośrednio w Recepcji wybranego lokalu.
- W celu dokonani rezerwacji przez Gościa, konieczne jest podanie jego danych osobowych, terminu pobytu oraz opłacenie całości lub części kosztów pobytu – w zależności od informacji widniejących na podsumowaniu oferty. Utworzenie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz zawarciem Umowy z Usługodawcą.
- Dla Umów zawartych poza lokalem maja zastosowanie przepisy art. 38 p. 12 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Dokonanie rezerwacji poprzez System rezerwacji dostępnym w Serwisie, polega na wypełnieniu formularza rezerwacyjnego, tj. wybór Obiektu, liczby Miejsc noclegowych, terminu przyjazdu i wyjazdu oraz danych osobowych Gościa. System wyliczy cenę za pobyt zgodnie z obowiązującym Cennikiem. Rezerwacja zostanie utworzona po naciśnięciu guzika „Zarezerwuj”, który będzie dostępny po akceptacji niniejszego Regulaminu.
- Po dokonaniu rezerwacji poprzez System rezerwacji, Gość otrzyma jej potwierdzenie na wskazany adres elektronicznej skrzynki pocztowej.
- Rezerwacje telefoniczne i dokonane droga poczty elektronicznej zostają potwierdzone poprzez wysłanie informacji na wskazany adres elektronicznej skrzynki pocztowej Gościa.
- Rezerwacje dokonane poprzez System rezerwacji, telefonicznie lub przez pocztę elektroniczną posiadają status rezerwacji oczekującej do czasu dokonania przez Gościa płatności.
- Wartość wpłaconej kwoty może być równa kosztom całego pobytu, lub mniejsza, zgodnie ze wskazaniem Systemu rezerwacji lub pracownika przyjmującego rezerwację.
- Kwota wpłacona na poczet rezerwacji, której wartość jest mniejsza niż całościowy koszt pobytu, jest traktowana jako zaliczka.
- Po zaksięgowaniu wpłaconej kwoty na rachunku bankowym Usługodawcy, rezerwacja Gościa otrzymuje status potwierdzonej.
- W przypadku braku płatności w terminie podanym na potwierdzeniu, rezerwacja zostaje anulowana i nie dochodzi do zawarcia Umowy.
§6 Płatności
- Usługodawca akceptuje następujące płatności:
- poprzez system Przelewy24,
- poprzez przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy,
- gotówką w dniu zameldowania.
- Na życzenie Gościa Usługodawca wystawia fakturę VAT. Gość jest zobowiązany do poinformowania o konieczności wystawienia faktury w trakcie dokonywania rezerwacji. W przypadku braku informacji o fakturze, potwierdzeniem dokonania płatności będzie paragon fiskalny.
§7 Zameldowanie, pobyt
- Jednostką miary czasu pobytu w Obiekcie jest doba hotelowa.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 10:00 dnia następnego, chyba że indywidualne ustalenia precyzują inne ramy czasowe.
- Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godziny 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania z obiektu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
- W przypadku przyjazdu większej liczby osób, niż zadeklarowano w rezerwacji, Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osób nadmiarowych, lub zakwaterowania ich za dodatkowa opłatą, w przypadku posiadania wolnych Miejsc noclegowych.
- Podstawą zameldowania Gościa w obiekcie jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należna za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w obiekcie gościnnie w pokoju wynajętym przez Gościa od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Zabronione jest nocowanie innych osób, nie objętych rezerwacją. W przypadku stwierdzenia przez Usługodawcę nocowanie osób nieuprawnionych, Gość zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za te osoby, w wysokości dobowego kosztu pobytu za każdą ujawnioną osobę.
- Usługodawca ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Usługodawcy, szkody na osobie Gości, pracowników obiektu lub innych osób przebywających w obiekcie.
- Na terenie obiektu dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowi prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i uradzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub osób odwiedzających go lub osób odwiedzających te ostatnie. Usługodawca zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od nakładu prac koniecznych do usunięcia szkody.
- W przypadku naruszeń Regulaminu, Usługodawca może odmówić dalszego świadczenia usług Gościowi który je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego uregulowania należności za dotychczasowe usługi, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany i sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Zabrania się wnoszenia na teren obiektu i posiadania:
- przedmiotów niebezpiecznych, w tym szczególnie broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży oraz parasoli o ostrym zakończeniu,
- materiałów pirotechnicznych i wybuchowych, w tym: fajerwerków, rac dymnych i innych podobnie działających przedmiotów, których działanie powoduje zagrożenie pożarowe,
- środków odurzających i psychotropowych,
- pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących.
- Zabrania się odpalania materiałów pirotechnicznych na terenie obiektu oraz terenie wokół pod groźbą kary porządkowej 3000 zł brutto oraz zadośćuczynienia za szkody powstałe w wyniku niedostosowania się do powyższego.
§8 Anulacje, skrócenia pobytu
- Po dokonaniu rezerwacji i tym samym zawarciu umowy pomiędzy Gościem a Usługodawcą, Gość ma możliwość odstąpienia od zawartej umowy. Informacje o zmianie lub rezygnacji z rezerwacji należy skierować do Usługodawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
- Bezkosztowe odstąpienie od Umowy uzależnione jest od czasu pozostałego do rozpoczęcia pobytu Gościa, oraz wybranego Obiektu. Każdorazowo, w czasie dokonywania rezerwacji w Serwisie, dla danego Obiektu wyświetlana jest informacja o okresie bezpłatnej anulacji przed rozpoczęciem pobytu.
- W przypadku niepojawienia się Gościa w Obiekcie, pobierana jest pełna opłata za pobyt.
- Możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy wskaże on nową osobę na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconej zaliczki.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy bądź zaoferowania innego apartamentu w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Usługodawcy, korzystanie z zarezerwowanego apartamentu nie jest możliwe. Jeśli zamienny apartament nie odpowiada oczekiwaniom Gościa, ma On prawo do odstąpienia od umowy wynajmu, a wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w pełnej wysokości.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy bądź zaoferowania innego apartamentu również w przypadku, gdy w wyniku omyłki, w danym okresie zawarta zostanie Umowa z co najmniej dwoma Gośćmi. Jeśli zamienione Miejsce noclegowe nie odpowiada oczekiwaniom Gościa, ma on prawo do odstąpienia od Umowy, a wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w całości.
- W przypadku rezygnacji lub skrócenia pobytu Gościa w trakcie trwania Umowy, Usługodawca nie zwraca opłaty za niewykorzystany okres.
§9 Reklamacje
- Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z działaniem Serwisu i wykonaniem Umowy przez Usługodawcę niezgodnie z zasadami Regulaminu.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni, licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w terminie, Usługodawca powiadomi o tym Gościa.
- W przypadku nieuznania reklamacji usługodawca uzasadni pisemnie przyczyny odmowy i pouczy Gościa o prawie złożenie odwołania do właściwych organów.
- Zgłoszenie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną, poprzez adres kontaktowy dostępny w Serwisie.
- W razie sporów mogących wyniknąć z realizacji Umowy strony będą dążyć do ich polubownego rozstrzygnięcia, a w przypadku braku osiągnięcia porozumienia, strony poddadzą spór pod sąd powszechny właściwy dla siedziby Usługodawcy.
§10 Odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości korzystających z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Usługodawca nie przyjmuje w depozyt rzeczy należących do Klientów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu wewnętrznym obiektu czy na parkingu ogólnodostępnym przed obiektem.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zjawiska zewnętrzne utrudniające korzystanie z obiektu, niezależne od LC pokoje & apartamenty, w szczególności za prace budowlane (w tym remonty) wykonywane w sąsiednich lokalach lub pobliskich nieruchomościach, lub hałas spowodowany innymi przyczynami.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione przez Gościa szkody, straty lub koszty, które nie wynikają w sposób bezpośredni z działań lub zaniechań Usługodawcy lub powstałe w wyniku działań siły wyższej.
§11 Zwrot rzeczy pozostawionych
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju, będą odsyłane na wskazany przez niego adres na jego koszt.
- W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty zostaną zutylizowane.
§12 Cisza nocna
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
§13 Postanowienia dodatkowe
- Na terenie Obiektów obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Za złamanie zakazu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500 zł brutto.
- W Obiektach wyznaczono specjalne strefy dla palaczy, w których powyższy zakaz nie obowiązuje.
- Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, na terenie Obiektów zabrania się używania otwartego ognia pod każda postacią oraz używania grzałek, własnych żelazek i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia obiektu. Zakaz nie dotyczy ładowarek i zasilaczy RTV.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych aktywności, które mogą być uciążliwe dla innych gości.
- Zabrania się wywieszania pościeli na barierkach balkonów.
- Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w wyposażeniu Obiektów.
§14 Polityka prywatności
- Zapisy polityki prywatności opracowano w oparciu o wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej „RODO”.
- Administratorem danych osobowych jest K&K s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Iłłakowiczówny 12, kod 70-787, NIP 9552335890, REGON 321240193, zwana dalej Administratorem.
- W czasie przeglądania Serwisu przez użytkowników, automatycznie zbierane są informacje dotyczące korzystania ze strony przez użytkowników oraz ich adresy IP. Zbierane dane to np. typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, data i czas odwiedzin, liczba połączeń, liczba otwieranych podstron, przeglądane treści. Przeglądanie Serwisu nie wymaga podawania przez użytkownika jego danych osobowych. Korzystanie z Systemu rezerwacji online wymaga podania danych osobowych. W przypadku nie podania przez Gościa danych osobowych, nie jest możliwe dokonanie rezerwacji.
- Automatycznie zbierane informacje wykorzystywane są do zarządzania Serwisem, stwierdzania ewentualnych zagrożeń bezpieczeństwa, badania ruchu w ramach Serwisu oraz w celach statystycznych, w tym numerze IP, dacie i czasie połączenia, źródle i liczbie połączeń, liczbie otwieranych podstron Serwisu. Informacje te nie są w żaden sposób łączone z danymi osobowymi użytkownika Serwisu i nie są wykorzystywane do określenia tożsamości użytkownika. Zakres informacji zbieranych automatycznie zależy od ustawień przeglądarki internetowej użytkownika. Użytkownik powinien sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki, aby dowiedzieć się jakie informacje są udostępniane przez przeglądarkę automatycznie lub w celu dokonania zmiany tych ustawień.
- Dane podawane podczas korzystania z Systemu rezerwacji nie będą ujawniane osobom trzecim, z zastrzeżeniem, że będzie to konieczne ze względu na obowiązujące przepisy prawa
- Do dokonanie rezerwacji dane osobowe Gościa są przekazywane do systemu rezerwacji Hotres.pl prowadzonego przez LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie Recepcji.
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych:
- zawarcie Umowy za pośrednictwem Serwisu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne celem świadczenia usługi przewidzianej Umową,
- wystawienie dokumentu księgowego, potwierdzającego zapłatę za wykonanie Umowy,
- świadczenie marketingu, usługi Newsletter.
- Gość ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy zajdą przesłanki z art. 21 RODO.
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jednakże uniemożliwi świadczenie przez Administratora usług,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- prostowania swoich danych osobowych.
- W celu wykonania powyższych uprawnień należy skontaktować się z Inspektorem Danych osobowych poprzez e-mail na adres kontakt@lc-apartments.com.pl.
§15 Pliki cookies
- Serwis wykorzystuje pliki typu cookies, tj. małe pliki tekstowe, które są zapisywane przez urządzenie końcowe użytkownika Serwisu, podczas przeglądania Serwisu. Pozwalają one na późniejszą identyfikację użytkownika w przypadku ponownych odwiedzin Serwisu.
- Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu, a ich głównym celem jest ułatwienie użytkownikowi korzystania z niego. W Serwisie wykorzystywane są pliki cookies Google Adwords. Google AdWords wykorzystuje technologię plików tekstowych umieszczanych na urządzeniu użytkownika, w celu umożliwienia oceny poprawności i skuteczności prowadzonej działalności reklamowej z wykorzystaniem sieci AdWords usług takich jak: remarketing, kategorie zainteresowań, podobni odbiorcy, inne rodzaje reklam opartych na zainteresowaniach, kierowanie demograficzne i na lokalizację.
- W plikach cookies nie są przechowywane informacje stanowiące dane osobowe Gości. Pliki cookies nie są wykorzystywane do określenia tożsamości Gości. Pliki cookies są wykorzystywane za zgodą Gościa. Zgoda może zostać wyrażona przez Gościa poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania. Gość może w każdym czasie cofnąć lub zmienić zakres wcześniej wyrażonej zgody na wykorzystywanie w Serwisie plików cookies oraz usunąć je ze swojej przeglądarki. Gość może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć cookies w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała cookies lub ostrzegała Gościa przed zapisaniem pliku cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania Serwisu.
§16 RODO
- Administratorem danych osobowych Gości jest K&K s.c. z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Iłłakowiczówny 12, kod 70-787, NIP 9552335890, REGON 321240193.
- Usługodawca wyznacza Inspektora Danych Osobowych, kontakt z IDO możliwy jest poprzez drogę elektroniczną, na adres skrzynki pocztowej: kontakt@lc-apartments.com.pl
- Gość ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy zajdą przesłanki z art. 21 RODO.
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jednakże uniemożliwi świadczenie przez Administratora usług,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- prostowania swoich danych osobowych.
- Cel przetwarzania danych osobowych:
- zawarcie Umowy za pośrednictwem Serwisu,
- wystawienie dokumentu księgowego, potwierdzającego zapłatę za wykonanie Umowy,
- świadczenie marketingu, usługi Newsletter.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Art. 6 ust. 1 oraz lit. f RODO.
- Obowiązek podawania danych osobowych. Gość nie ma obowiązku podawania danych osobowych, jednak bez nich nie będzie możliwe zawarcie Umowy.
- Podmioty trzecie, które mogą otrzymać dane osobowe od Usługodawcy:
- podmioty dostarczające oprogramowanie niezbędne do realizacji Umowy (oprogramowanie podatkowe, recepcyjne),
- podmioty świadczące usługi hostingowe na rzecz usługodawcy.
- Czas przechowywania danych. W przypadku danych niezbędnych do celów podatkowych, przez okres 5 lat. W innym przypadku, do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie.
- Gość ma prawo do odmowy przetwarzania danych osobowych po ich przekazaniu. W przypadku przetwarzania do celów marketingowych, bez uzasadnienia. W przypadku niezbędnym do realizacji Umowy, poprzez pisemne uzasadnienie zaistnienia szczególnej sytuacji.
§17 Postanowienia końcowe
- Usługodawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu,
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu.
Obowiązuje od: 25.07.2022r.